lördag i all sin glans..

men snö ute.. igen.. men jag är ändå lycklig. de är varmare iaf.
äntligen kan man släppa lite tjockis jackan en stund.
i morse var pumpen inställd. så åkte till gymmet tidigare.
körde ben, utfall, vadpress, benspark, o.s.v.
sen spinning30 m. tunga ben (brukar mixa mina pass lite som jag vill... ursäkta mig instruktör). ;-)
Sen var de bland styrke 60 min. istället för pumpen. mumsade på min goda jordgubbs protte som jag fått från proteinfabriken som prov.. mmm... den ska jag ha mer av=)

nu sitter jag här och degar. ska till storheden och handla billig mat...
känns bättre=)
ha en bra forts. lördag på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

D är jätte bra att du fortsätter kämpa josefin!

Du är envis och du kommer att klara dig igenom d här,tro på dig själv!



Kram fr Anna

2010-02-28 @ 12:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0