Min fredag..

konstigt vad veckan gick fort... ojojoj...
kanske stängt ute alla tankar och bara levt p.g.a. kylan.
Idag har jag vart på gymmet. 90 min styra ben + blandad mix.
långt pass.. men fotade så inte såå effektiv.
sen 50 min rask promenad m. lutning 10 på band.
tiden gick fort. pratade en massa skoj m. min nya träningskompis.
har alltid en massa att prata om=)
Kul. TACK för att du finns där och förgyller mina gymdagar=)

Sitter nu och slappar. ska på spinning i em. + core och lite forts. styrke på mina ben.
de ehöver plågas lite till...
Lagar kycklinglever gryta.. mmm... jag älskar visst lever har jag kommit på=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu när jag läser dina blogg inlägg ser jag att du tränar väldigt mycket. Det skulle nog vara bra om du drog ner lite grann, ett långt pass per dag är alldeles tillräckligt. Du måste ta hand om din kropp, nu sliter du ut den. Jag skriver inlägget för att jag vill ditt väl /syrran

2010-02-26 @ 15:28:51
Postat av: Karin

Sitter och läser din blogg. Funderade på om det var mig du menade som "träningskompis"? Hoppas det för jag gillar att prata med dig!

Du har en "lång väg kvar", men vem har inte det....?

Alla har vi livsprövningar och jag kan känna igen mig i vissa av dina tankar, Sen tror jag att din syster har rätt ang. styrke, men jag vet hur svårt det är att dra ner.... Lättare att öka på, tyvärr ibland!

Kram på dig i.a.f.

2010-02-28 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0