min måndag och tisdags

..som så många andra hade jag problem m. blogg.se igår.
så blev inget inlägg..
men tar de nu..

Måndag
var en stressdag för mig.
börja dan m. spinnpump som hem, mattias hemma.
ville hinna ta lite mage på eftermiddagen, och spinning 30.
så for tidigare till gymmet.
duscha fort, ringa mattias att göra lite mat till mig, åt i bilen,
handla på coop, (tjorvigt m. renovering i affär - hittar inget) hämta syrran från flyget.
kom från sydafrika. lyssna OS på radio (missade att se, var i bilen just då)
sen handla m. syrran som inte hade så mycke hemma.
var och kolla foto.
sen hem kl. 21.00 insåg att jag inte ätit så mycket efter träningen så fick göra en sallad då. och sitta på itn.
och varva ner lite innan sängdax.



Tisdag - något lugnare.
börja dagen m. lite styrke ( blandad). sen spinning (activio) 60 min. och core på de.
sen hem, äta.
laga mat till matlådor, middag. och nu sitter man här.
ska träna RYGG ikväll. Mattias är fortfarande sjuk. så far vid kl. 4.
kvällen är säkert lugn för min del.

kul att vara på gym. ser alltid nya övningar som man kan göra. I LIKE!
igår såg jag ett par göra en ny övn. m. stång, viktplatta och handtag.
skit bra övning för rygg.. den ska ja testa.



Föresten.. idag är de fettisdag.. men de är inget för mig..
jag gillar inte semla ALLS... snarare hatar..
finns så mycket annat som jag mycket hellre föreslår..
då äter jag heller en burk m. keso.. mmm.. kanske får slå till m. de ikväll=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0