Min stressiga måndagmorgon...

.. ojoj..
ovanligt. Josefin Sover...
Vaknade 9. 30 ( träning kl. 10 i Boden)
men jag hann..
oborstad, ofixad och stressig kom jag dit..
men vadåå?
de är ju JAG som ska få kondition och styrka så..
 bryr mig inte..
in på toa. fixa håret lite. torka av ansiktet. och ut
på spinningcykeln.
Och sen pump..
Gick jätte bra..

Fick föresten en kommentar: - OJ! Hur orkar du m. dips från låda med stången (14 kg) i knät.
Svarade att de sitter i huvudet.. jag ger mig in på att orka, då orkar jag.
=)

Men man blir glad över såna kommentarer måste jag bara säga.
han var i 50 -60 års åldern. snäll gubbe /farbror vad jag nu ska kalla honom=)
jag är ju trots allt bara 153 cm lång och inte så kraftigt byggd.

Nu Orkar Josefin fortsätta kämpa för att bli ÄNNU STARKARE=)

  

Kommentarer
Postat av: carolina

Svar; Hehe ja, jag gör framgång;D

2010-02-08 @ 22:09:45
URL: http://caroliinar.blogg.se/
Postat av: Katie

En fråga . . . varför pressar du dig så hårt i träningen? Jag gör också det (eller gjorde det för nu får jag inte träna) men nej asså jag har bara tänkt på att du tränar så himla mkt!

Var rädd om dig

Kram Katie

2010-02-11 @ 20:21:38
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se
Postat av: Katie

En fråga . . . varför pressar du dig så hårt i träningen? Jag gör också det (eller gjorde det för nu får jag inte träna) men nej asså jag har bara tänkt på att du tränar så himla mkt!

Var rädd om dig

Kram Katie

2010-02-11 @ 20:21:54
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0