Mitt förhållande till sötsaker...

... den senaste tid då jag börjat tillåta mig någon form av sötsaker (ibland)
har jag funderat mycket...

Hur vill jag leva? hur vill jag ha de?
Jag har kommit fram till mitt sätt att leva.
med hjälp av andras bloggar, bl.a. sofie Lindberg och Emma nyströmsbloggar.

Jag har kommit på mitt sätt... Jag vill kunna tillåta mig äta nå godsaker ( de jag vill på lördag) /helgen.
Inte som jag brukat ( sockerfritt, mörkmörk choklad eller annat bara för att de är nyttigare) utan de jag just då är sugen på.
Tillsammans med Mattias och en bra film.
Nå spec.

Jag VILL inte ens äta godsaker på veckan, när som helst.
tror inte man uppskattar de lika mycket då.
Igår fick jag mitt godis, NÖJD, belåten och inte alls sugen på de idag.

Jag tycker om att äta nyttigt på veckan, mycket grönt.. vill ge kroppen bra saker,
då mår jag bra och kroppen...
träningen går bra och jag har energi...
Jag tror att de viktigaste för oss är att tänka på HUR VILL JAG LEVA?
 alla är nog olika på den planen och de ska accepteras.
vi måste själva bli mer nöjd över vårt liv, acceptera andras tänk.
och leva utifrån de man själv mår bäst av.

Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0