Onsdagen...

.. pallade upp och till gymmet i morse, trots kylan...
körde Rygg och 40 min på crosstrainer.
Inte så illa...
tog i för kung och fosterland.
 sen har dagen bestått av sandens vc.. (igen) lämnat urin odling.
så knepigt att hitta felet  i min arma mage..
lite spännande att se VAD de lyckas komma fram till faktiskt.
nåja...
nog tjafsat om min mage..

sen var de laga middag... leverbiff m. sallad för mig..
mmm... nästan glömt hur GOTT leverbiff egentligen är..
de kommer att ske igen vettja..
Nu är jag åter hemma efter ett kvällspass styrke AXLAR och SPINPUMP.
mattias har kunnat börja träna idag. men han tog styrke - Biceps.
Kul att äntligen få vara och träna TILLSAMMANS... =)
de gillar vi=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0