Tack för alla som skrivit..

.. de betyder jätte mycket. inte alltid kanske just NU FÖR STUNDEN då allt är svart. men de kommer att finnas inom mig när jag fortsätter. nu är de en liten platå i mitt tillfrisknande.

Känns idag som att JAG INTE KLARAR NÅTT..

- inte få jobb.
- inte bli frisk / fri
- Inte få mens
- Inte få barn
- inte ha magrutor
- inte vara tränad.
- inte ha pengar...
- Inte bajsa
- INGENTING klarar jag ju av.

När jag var riktigt sjuk och inte åt nått.
då klarade jag iaf nått.. jag klarade iaf att INTE ÄTA.
de gjorde ju inte alla. de är få som klarar av de - att inte äta nått alls.
att ha den kontrollen på sig själv att stå emot hunger, kramp o.s.v.
Att träna 6 timmar utan mat. Jag klarade ju av mycket
och dessutom klarade jag av att ha flack mage och magrutor. - de har inte alla.

NU KÄNNS DE SOM OM JAG ÄR INGEN, JAG KLARAR INGET. INTE ENS ATT INTE ÄTA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Josefin ditt tillfrisknande kommer att gå i berg och dalbana och det kan vara bra om man kan vara inställd på det. Skulle det gå för snabbt uppåt skulle det finnas risk för återfall. Du är långt ifrån frisk så länge du tränar så extremt mycket som du gör idag, inte en ledig dag och flera pass per dag. Mensen kommer inte så länge som du inte får näring som räcker till hela kroppen. Innerst inne vill du nog inte vara som i somras, då mådde du absolut inte bra. Det är bara fortsätta och kämpa, och ibland även göra sånt som inte känns bra för stunden (t.ex. att slopa en eller annan träningspass). Ge inte upp om att få jobb, det brukar lösa sig. Kram: Syrran.

2010-02-28 @ 18:25:54
Postat av: sofia

du kommer kunna göra allt de där sen när din kropp har nått de stadiet att den känner sig säker att den får mat. Men just nu vet den inte om den får mat eller inte, börja ät mer så kommer mensen och då kommer du kunna bli gravid!! och kunna bygga mer muskler men du måste träna mindre!! hur i helskotta ska du hinna träna sen när du får jobb har du tänkt? och sen när du har barn hinner du inte.. Du måste inse att det finns viktigare saker än träning, din kille,familj!! JOBB hur ska du få inkomst annars? man får inga pengar på att träna!Josefin vakna nu snälla <3

2010-03-02 @ 23:04:30
URL: http://piggggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0