Tisdag..

..  ingen morgonspinning.
tog min egen motionscykel istället. 30 min.
riktigt svettigt blev de.
sen bada badkar.
TACK mamma och pappa för julklappen (nu kom den till användning).
Ni vet vad jag BEHÖVER och borde UNNA mig oftare.
fick ett spa sett.
Varmt bad m. skubb. sen insmorning av kroppen och mina ömma fötter.
fick gå på moln hela dagen. =) skönt=)

  

Sen var de en lugn frukost ( sallad m. keso)
lite att göra så tog mina skräp och åkte och hämtade syrrans. ( hon är i sydafrika)
och förde till återvinningen.
DÅ kan man säga att man har lite att göra ifall man tar andras skröp också=)
Sen till boden och handla.
Hem laga fisk.
Efter de har man vart och tränat 60 min styrke RYGG, och sen 40 min på crosstrainer som jag öste på för fullt.
vart och solat.. så skönt. Nu sitter jag här hela kvällen tills jag bara ska sova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0