torsdag,..!

lite ändring i mitt träningsschema.
körde som vanligt spincore i morse.
Kallt ute. men bilen startade med gallans=)

Idag har man varit på promenad, städat toan, fört skräp.. lite smått och gott som man bara MÅSTE,
 bakat muffins, gjort leverbiffar och gjort plättar till mattias.
imorgon får han ärtsoppa och plättar till lunch.
han är inte så frälst i ärtsoppa. men variation är de bästa.
jag gillar leverbiff... mmmm....
med leverbiff i magen gick kvällens bröstpass väldigt bra.
och en svettig spinningpass på de.. super=) I like it=)


m.. mycket kakao.. mörk choklad muffins



små plättar till mattias ärtsoppa i morg. lunch



och leverbiff till frysen...

Kommentarer
Postat av: nTn

Hjälp, vad sugen jag blev på muffins med extra kakao!! ;D Jag älskar det!!

2010-02-26 @ 17:56:37
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0