torsdag,..!

idag var de en trött morgon, men pallra mig iväg till spincore m. Ellinor ändå..
tunga ben, men orkade 30 min spinning gallant..=)
sen var de en dag hemma, seg i kroppen,
men efter städning av övre plan och ordentlig mat, tonfisk sallad m. stekt äggvita.
då fick jag ork tillbaka.
körde 30 min styrkepass på gym. och 60 min spinning...




på kvällen fick jag besök, de händer ganska sällan.
men min underbara barndomsvän Jenny kom till mig.
vi har vart tillsammans sen vi kunde gå i princip.
bott grannar tills hon flyttade till Luleå som 16 åring.
mycke gamla minnen att prata om.. alltid lika roligt m. gamla minnen=)
I morg. kväll är de HELG!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jo, hojja va mycke kul vi hade, vi tre grannflickor :) Kan komma upp så härliga minnen ibland :) Saknar er båda!! Kramar

2010-02-19 @ 13:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0