JAG!

Tråkigt på jobbet igen :S

Vem är du?
En glad, postitv tjej med allt för många planer hela tiden.

Attityd?
Du kommer aldrig först om du
går i andras fotspår!

Ålder?
21 år och 2 månader.

Bor i:
En sutteräng villa i sävast. mysigt, rymligt och otroligt bra, tillsammans med mattias

Ekonomi:
NJA... ska inte utala mig just nu ;-)

Stjärntecken:
Skorpionen

Husdjur:
Ingen, hatar djurhår.

Familj:
Min Man Mattias, men vill hemskt gärna ha barn=)

Förebild:
Oj, de är många, =)
Men några bloggare, som Emma, Emelie, sofie, och några fitness brudar.. =)

Jag sover:
De jag måste, för att orka, sömn är bra för den som tränar (återhämtningen)

Kroppsdel du tycker bäst om:
NJA; den frågan kan jag inte svara på. inte så nöjd alltid. men
med mitt <3. om man får välja de.
Jag har ett stort hjärta.

Tror du på något:
Jodå. Jag tror att det finns en som ser, och hjälper oss här nere.
Hur skulle jag annars ha orkat?

Frisyr:
Brunt halvlångt hår.

Ögonfärg:
Bruna (ballerina)

Längd:
153 cm

Gillar:
Träna, Min man, Johanna, Mamma, mina syskon, Livet (jobbar mer på de)


Ogillar:
Människor som lägger sig i något de inte har någon aning om

Favoritmat:
Sallad med nå god kött och keso.. mmmm....
Och sen är fisk rätt gott..

Favoritdessert:
Inte nå spec. i dessert. inte så frälst i de, men gillar choklad.

Favoritdryck:
Vatten!

Gillar du godis:
Oftast - man ska väl gynna sig.
Men bara på lördag. och då nå choklad.

Favoritfilm:
ojoj.. de är många..
Kriminalserier är bra.
Flickan som lekte med elden och män som hatar kvinnor.

Favoritdag:
Lördag
spinpump på morgonen m. mattias.
lugn frukost.
någon film, god mat, godis och en tidig kväll..

Favoritklädesplagg:

Röda korsets
eller träningskläderna (som jag bor i)

Musiksmak:
Träningsmusik är bra..

Favorit tv-serie:
nja.. paradise hotel, är bra ( men meninglös)

Liknar du en kändis
Det tror jag nog inte

Drömpartner:
Mattias så klart. han är bäst.

Senast film på bio:
varit senast på cupolbiografen i piteå. inte så bra film,

Skriver du dagbok:
Yep, en privat och en på blogg.se

Bästa årstid:
Sommaren

Älsklingsfärg:
grön=) eller vit.

Vad skulle du aldrig ta på dig:
Mammatrosor, eller kroppsstrumpa

Vad ville du bli när du var liten:
Polis

Blev du det:
än finns ju tid=)

Om du vore ett djur skulle du vara:
Förmodligen en iller eller hyena

Brinner för:
att leva, träna, och må bra

Sportbil eller familjebil:
familjebil med en fin man och ett litet
troll där bak :)

Katt eller hund:
en hund, testat på katt, men inget för mig. faktiskt helst inget.

Fobier:
ingen spec. jag kan komma på. kanske kolhydratfobi

Deppig eller glad:
idag var de si så där. mitt emellan

Politiskt insatt:
nja. men moderaterna ska bort.

Värdesätter du ärlighet:
ja, självklart!

Brukar du ljuga:
ja. om jag behöver det... men helst inte.

Hur tidigt stiger du upp:
helst tidigt, pigg och tidigt.

Vem/vilka vet mest om dig:
hm.. det är nog Johanna och Mattias

Gillar du att slåss:
Nej. Onödigt. jag ger mig före de.

Vad har du på dej just nu:
mjukisbyxor, svart t-- skirt. och röd flis tröja.

Vem är snyggast i världen:
Jessica Alba, Eva Longoria Parker tror jag..

Vad är du allergisk emot:
inget..

Ska du duscha ikväll:
om jag orkar.. fast de tror jag nog. ska och träna så..

Vilket datum är det idag:
2 febr. 2010... snart alla <3- ans dag 

Målar du naglarna:
Nej

Vad luktar det hemma hos dig nu:
Träningssvett och lite grönt mint te tror jag

Märkeskläder eller secondhand:
Secondhand!

Hur många par skor äger du:
ehm.. troligtvis för många.. använder nog inte så många av dom heller.

Var har du ont:
i Nacken.

Vad tycker du om idrott:
Bästa som finns typ.

Gillar du att fotografera:
Jaa.. men vill ha mer "tid" för de. eller kanske motivation. har systemkamera.

Salt eller socker:
salt.

Tränar du:
yep! så ofta jag hinner och orkar.

Har du bra kondition:
Yep.

Sushi eller hamburgare:
Sushi tror jag. inte smakat de tyvärr. men tycker om fisk och hatar hamburgare,

Blyga eller framåt tjejer/killar:
Framåt, men inte för framåt.

Är du bra på att måla/rita:
Ehh.. njae inte speciellt.

Hur var detta:
Bra tidsfördriv när jag var hemma ensam, snart träningsdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0