varför kommer inte VÅREN?

Nu börjar ja bli LESS... snö, snö, snö hela tiden.
igår tog jag min älskade sönd. promenad i kylan.
idag är se snö. kallt och blåsigt.
inte alls trevligt.
vill ha sol, vår NU.
ringt doktor ang. magen iaf. de ska ringa upp.. få se när..
ibland är de seegt.. =/

Idag är väl en sisådär bra dag alltså. som hörs.
men ska inte klaga.
var på spinpump i morse. m. glad IDA -MARIE som instruktör.
kan början på veckan bli bättre? NEJ.
Jag har ökat på bröstlåten. men de sket sig i resten då.
kanske ska vänta m. ökn. eller öka varannan gång.
fick ont i underarmarna och i mina förslitna armbågar,
vilket gjorde att resten av passet inte blev direkt topp.. men..
man kan inte vara på topp alltid. nu har iaf bröstet fått jobba ordetligt och benen på spinningen.
Ikväll ska jag styrketräna lite mix- som jag brukar på måndag.
en liten mjukstart.
sen spin och ev. core. om jag känner för d. ikväll.
Mattias ska vila ännu en dag till iaf- och känna efter hur de känns i morgon.
Hoppas han får krya på sig.
De är nog OS som "räddat" honom från att INTE klättra efter väggarna dessa två träningsfria veckor som
han fått.. alltså ofrivillig träningsvila.
inte lätt..
men jag har haft tur... men nu ska Josefin Inte säga för mycket, så hon inte drabbas =/
vore inte så kul.
har nog så lite att pyssla m. ändå som arbetslös.
Vill ha jobb, någon som har ett ledigt. Öppet för de mesta.
Söker iprincip allt som finns.

Har iaf ätit en god lunch. plockat undan i vårt lilla hem.
och nu sitter jag bara och väntar på att doktorn ska ringa och så slöar jag och samlar krafter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0