FREDAG!

IGEN.. hoppsan hejsan..
de gick fort.
var på morgonprommis idag, kallt, kallt...
men på dan då jag var förbi Luleå och träffa Anna
var de varmt, och soligt.
sprang på stan, köpte protte, posta brev och var på willys.
Varit på träning också.
Sen hade vi väntat besök, Min brorsa Martin är hos oss med hunden.
bjöd på mackisar och korv. men inget jag gillar så. sket i de! åt mitt... istället!
Idag fick jag veta. Har BMI 19.. tog vikten hos Anna på ätstörningsenheten idag.
blandade känslor men rätt OK ändå.
Träffa Pernilla på spinningen, trevligt. hon är härlig=) I LIKE!
Nu sitter jag och jäser framför datorn och hoppas min mage inte vill tjorva idag.
TACK FÖR MIG!






Min morgonprommis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0