Godmorgon Gott Folk...

..... idag vart de en tidig morgon. vaknade vid kl. 5.
men kl. 6 så begav jag mig ut. var pigg och kände mig promenadsugen.
med blott en dag...... i öronen, och spring i benen bröjade jag vandra efter skoterspår.
50 min vart de till slut. gick nog igenom hela / halva sävast. så skönt.
varmt, och mysig morgonsol.
såg 2 andra promenerare - inte så illa=)
Nu sitter jag och läser blogg, och skriver.=)
Äter frukost. och dricker te.
just väckt mattias.
ska på spinpump kl. 10.. nice=) men först ska dagens första tvätt hängas...

Här kommer lite bilder från min morgon!












Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT de ser ut!!!..måste oxå ut på en promenad idag,e bara så!!!hade bäst syster!!!KRAMAR OM DIG!!!

2010-03-06 @ 09:25:22
Postat av: desiree !

söt blogg, här har du lyckats!

kika gärna in hos mej <3

2010-03-10 @ 16:01:03
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0