i brist på annat...

..ja tid har de då inte varit brist på idag.
onsdagssyndrom.. eller nått..
idag vakna jag kl. halv 7.
kunde inte sova.. bläää,,, lega och läste lite gamla iform tidningar från 1950 talet.
köpt på röda korset.
sen såg jag SOLEN.. och då var de bara att pallra sig upp och ut.
tog en 30 min promenad.
och sen iväg med min protte till gymmet.
körde börst och biceps.
lite fotning också=)



  


sen solarie.. lite färg.. men blää, så jobbigt och varmt de var att ligga där.
inte min gräj.. blir nog brun utan sol istället =)
nåja...
sen prommis i boden.
hem laga lite kassler i ugn m. broccoli, ägg och mjölk.
mmm.....

sen kunde jag inte komma på nå vettigare.
målade tröjor...

  

.. till syskonbarnen.. lite mys tröjor=)



och sen sandpappra och olja min ikea skärbräda.
testade dessutom min brudklänning,
samma vikt nu som då jag gifte mig, men den passade inte.
tror jag tränat mer nu.
mer muskler alltså=) hoppas iaf jag=)
tränat mer iaf.

nå så lite har jag för mig i min ensamhet iaf=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp lite kort från ditt bröllop?:)

2010-03-10 @ 16:37:58
Postat av: Mamma

Inte behöver du sola på solarium... Solen lyser så vackert... de ger bästa solbrännan.... och man känner sig dessutom piggare. <3

2010-03-10 @ 18:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0