lite dålig på att uppdatera...

.. men oj vad lat jag varit. inte ens orkat uppdatera.
men nu kommer ett litet kort inlägg.
tidagen var inge spec. i sig. var på morgonspinning och core.
sen lite inlämn. av CV (praktik) på bl.a. Life butiken i Boden.
tycker dom behöver lite yngre arbetare med mer inspiration.. ( kan inte skriva skoja, för de gör jag inte).

Sen bara slapp hemma, lite samtal att ringa o.s.v.
på kvällen vart de ett svettigt spinningpass med Ida _maria OCH rygg och triceps på gymmet.

Idag Onsdag, har jag varit morgon SEG, pallade inte morgonpromma.
åt frukost och drog till gymmet.. låååångt Seeegt Pass, Bröst och biceps.
men.. tränat de iaf. tippar på träningsvärk, då jag gjorde lite andra övningar idag.
Chocka kroppen lite.
Nu är man hemma, lagat storkok. kassler i ugn och kyckling.
bra att ha och snabbt kunna ta fram.
tänkte städa köket. men seg idag.. =(
bläää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0