Lördag......

de vart spinpump för min del.
så skönt de var. först fullfräs på benen sen överkroppsbodypump...
genom tränad åkte jag hem åt min lunch och begav mig till s- heden.
willys. och gick där till olika affärer och handlade ½ priset och rea. kampanj.
fick massor m. storkok. blir att laga mat i veckan.
lever, färs, fisk o.s.v.
BRA!
Mina underbara föräldrar lånade oss pengar till mat igår.
stort TACK! där föll en sten från min ryggsäck.
Pratade me syrran i telefon samtidigt som jag promenerade på storheden.
så otroligt fint väder idag. LIKE=)
Nu har jag mumsat lördagsgodis. köpte lite från dollar.
och de räckte gott.. då less... =/
Bakade föresten mina havrebröd idag. mmm... äter de nu..
gott gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0