Måndag!

vaknade en timme tidigare. än jag trodde.
P
assade på att ge mig ut i fina vädret - trodde jag... efter halva vägen började de regna.
skumt. inte ens april än - de är då vädret är lite knasigt!
Idag har man annars bara vart och tränat, gjort kykling för veckan - till frysen,
plogat gården, och fört bort mina julsaker till garaget.
nu är de vårstädning på G!
Love it!
nu ska allt skrot, bort, bort....
var pigg i mina ben trots gårdagens spinning. Nice!
ska med mattias ikväll på spincore.
redan rastlös. tror de blir en bra träningsvecka iaf.







Testat ploga en ränna..=)
se om den fungerar. vill inte ha vattnet i varken garage eller hus grunden..

kanske inte brukar göra så.. men så gör JAG!


Kommentarer
Postat av: Nina

SÅ rätt inställning. "Man kanske inte brukar göra så, men så gör JAG" Så bra, jättebra :)



Svar;

Jo jag har tränat där sen våren 08 tror jag. Något sånt iaf. Ne det är inte lätt att känna igen då det är så mkt folk på samma ställe :)



Det är bra med mig! Hur är det själv?

2010-03-08 @ 19:33:55
URL: http://nmisaxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0