Måndag.

en konstig morgon men huvudvärk och inga som helst värktabl. hemma.
inte haft råd att köpa, och kanske inte prioriterat de.. har varit mat man prioriterat i första hand.
mattias hade 3 st i sin väska och förde åt mig.
var på träning i morse ändå. huvudvärken borta men en spärr i huvdet så man tar de lugnare.
finns en inre rädsla att de ska komma tillbaka.

men nog så glad blev jag över att min träningskompis var på gymmet. de förgyllde min morgon.
nu är jag åter hyfsat glad.
sitter och bloggar.
pratat m. akassa och de kunde inte svara NÄR. men de var på G. och vad säger man då?
kan inte säga nå. bara att jag önskar få pengar så snabbt de är klart.
pratat m. socialen å. men de såg mörkt ut.
inte så mycket hänsyn till nått.. hus, sjukskriven, inge från försäkr. kassan o.s.v.
men har möte 15/ 3 kl. 15.00 hos dom iaf.
få se om de löst sig innan dess.. hoppas...
men hon på akassan var iaf trevlig och de underlättade att säga exakt som de är.
inga pengar alls.

Gjorde de jag kunde idag iaf. mattias ska prata m. banken men inge svar. hon var borta.
men...

glad iaf.
fick jackor av min träningskompis. 3 av 4 passade. skit snygga faktiskt.
var orolig att jag var för stor på övrekropp.. men de gick ... yippi..
känner mig lite ny.. för nya kläder lär de inte bli på ett bra tag iaf för mig.


jeans jacka.. passa skit bra.. helt rätt storlek..



vit jeans tror jag... men jätte snygg sommarjacka.. om sommaren kommer någongång vill säga.



denna passar mig... ojoj.. nu kan jag äntligen byta bort min röda jacka som varit skitig halva vintern nu. men har ingen torktumlare så svårt att tvätta dun..
den var jätte fin...
sen fick jag en manchester också.. jätte fin men aningen för stor.
TACK=) super glad över jackorna=)




Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har haft en såndär svart jacka, tror det var i gymnasiet :)

2010-03-01 @ 14:27:58
URL: http://mwik.blogg.se/
Postat av: Catta

Josefin var så länge sen vi hördes av. Du finns ofta i mina tankar. Kämpa på. Du är så mkt starkare än vad du kan känna dig. Jag tror alltid på att du kommer bli frisk. Stor Kram från Catta!

2010-03-01 @ 18:31:03
Postat av: Anonym

Vad fina jackona var...dom passade ju perfekt på dig...kram storasyster johanna

2010-03-02 @ 00:01:02
Postat av: Emilia T

du är fin josefin! kramar

2010-03-02 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0