skönt att sova på hotell..

... inte alls så illa de.
lördagen bestod av som vanligt morgonträning.
men lite ändring i mitt schema. Körde spinning30 och sprang 25 min. sen 45 min helkroppsstyrke
istället för min vanliga spinpump. tror de bar bra för kroppen för har lite små träningsvärk i kroppen,
idag söndag.
Mattias Bror Roger och hans Fru Sara var hos oss på lörd. dag. ROLIGT MED BESÖK!
händer rätt så sällan.  
jag bakade mina bröd, tvättade kläder och förde skräp.
Jag har för ett år sedan vunnit en hotellnatt på dubbelrum på amber hotell i Luleå.
så de blev att fara och sova där.
Köpte vårt lördagskarra på kioskpiraten. och la oss och slappa vid kl. 7 tiden.
såg lite tv åt godis och bara hade de skönt och lugnt.

På söndagmorgon vaknade jag utvilad. efter en skön natt...
pigg och glad med solen i ansiktet.
inte alls illa.
bara att duscha, klä på sig och gå ner och äta en ordentlig hotellfrulle.
vilket gott hemmagjort musli de hade. tordes inte fråga recept.. men måste bara ha de.
mmm.....









sova kunde jag iaf=)

Kommentarer
Postat av: Annika

Å va skönt å sova på hotell :) Jag vill åxå!

2010-03-22 @ 22:17:16
Postat av: milka

skönt! :D

2010-03-24 @ 12:00:31
URL: http://milkafembro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååå vad Fina bilder på er....Min SÖTA syster!!!...KRAMAR om dig...saknar er såååå!!!...storasyster Johanna m fam!!!

2010-03-26 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0