SNÖ... =(

blää..
blev plogning idag m. hade inte samvete att lämna till Mattias efter jobbet hans.
men tungt var de. hade drivit, så grannens gård var i princip tom och våran var flera meter snö.
Nåja.
Sen blev de lite middag.
sallad m. blandning av äggvita, veggobitar, kyckling och leverbiff... samligbalandning men mumma.
till de hadr jag keso - så klart!. LOVE IT!

Var trött på gymmet men avfärdade ett RYGG OCH TRICEPS pass..
blev piggare och passa på att köra spinning60.. oj så svettigt blöt jag var.
de bara rann om mig.
så dusch sen hem, mat IGEN. jag äter och äter..
blev nog 5 gången nu. blir nog en till innan läggdax.
mattias fortsatte ploga, kanterna vid postlådan som de drivit otroligt mycket kring.
de fortsätter ju bara snöa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

plogning är träning de med, fast det tänker man inte på,liksom promenader...man kan 'hotta till de' med raskare pass mellanåt,dessutom får man friskluften:)

2010-03-03 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0