Svar på kommentarer:

01 Mars, 09:27  
josefin, du ska veta att jag vet precis hur det känns ang, att inte få barn. vi fick vänta längre än de flesta och många gånger flög tankarna genom huvudet, varför ska jag vara sjuk? varför hittar de inget fel på mig? man kände sig misslyckad som tjej, att det var fel på mig! Det är svårt många gånger, men jossan försök tänka att du ska bli så frisk och hel=Snäll mot dig själv som möjligt! Träna mindre, Ät mer! Det klarar du! Viktigast är att du mår bra/ni tillsammans! Sen, om det blir barn, det är bonusar! Jag finns för dig, ber för dig! Ps. vet åxå hur det är att inte ha pengar, jobbigt, men försök fokusera på det du har, en man - Mattias! Fast det kan kännas tungt. ds. /Marie.

svar: Tack Marie. tänkt på er då vi är i samma nu.
mycket är skuldkänslor också.. tänker på mattias, men han vill ju ha barn, och jag KAN INTE ENS ge honom de.
man får fokusera sig på annat. tänka på annat och försöka leva  här och nu.
jag jobbar med maten, men helt klart så är träningen och mattias - ALLT FÖR MIG.
jag lever för det just nu iaf.
önskar all lycka till er och är oerhärt glad för er skull och för er lilla tös. / Josefin och Mattias

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Ingen av oss (fruar) har någonsin kunnat ge våra män barn. Gud har gett oss barn. Om Gud har den tanken med er att ni endast ska ha varandra att ta hand om just nu så är det absolut det bästa. Han ser när det passar bäst in och om det passar. Sätt viktpunkten på något annat. Ta vara på den tiden som ni kan sätta er själva i första rummet. Många kramar

2010-03-01 @ 15:07:40
URL: http://lisawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0