Tack Läsare=)

hej
läser din blogg och förstår att du har det jobbigt men precis som du skriver så ser du så glad ut på ytan och sen känner du inte samma inuti. jag såg dej igår men du hann försvinna innan jag fyllt min vattenflaska och som vanligt var jag sen till passet. Jag ser att du brinner för träningen vilket är bra, men det ärsvårt att hitta rätt träningsmängd, jag vet av egen erfarenhet att ibland vill man så mycket just för att det är så roligt men effektiviteten blir då ibland sämre, man får då inte ut det man egentligen vill ha:( jag ser att du fått en träningskompis, roligt alltid roligt med den sociala biten helst med en som brinner för samma sak.ser att du har svårt att äta och att du känner dej nedstämd, kämpa på, du har din träning, huset och Mattias. Du är alltid trevlig och glad det är sådana som du som förgyller våra dagar:)
kram på dej

Svar:
Glad jag blir. Jag mår bättre i perioder, och mycket bättre än jag gjort för ett halv år sedan.
Jo. hade gymmat klart. kan tänka mig vem du är trots att du inte skrivit namn=) tänkte att du säkert hade brådis.
brukar själv ha de ibland, som i morse *skratt* (på gymmet 1/2 timme efter att jag vaknat).
Jo. de gör jag verkligen. de är en stor del av mitt liv. vill bara bli bättre och bättre.
se hur långtjag kan gå. men de krävs både tid och energi.
Jo. har varit inne i en träningsperiod på 6 timmar / dag då är de svårt att bara dra ner snabbt.
men jobbar med de. tar extra vilodagar då jag inte vill träna. + sönd. som jag oftast endast promenerar.
men älskar min sönd. morgonprommenad. den är så världsbäst=)
Jo. på gymmet träffar jag de flesta. vi har samma intressen, och brinner för samma saker.
de är kanske också för att jag inte känner så många i Luleå med omnejd då jag är från pajala och har min familj här. Så gymmet är min sociala del i Livet - just nu, då jag är arbetslös.
Jo. i perioder är de svårare med maten, och känner mig allmänt less. men också för att de skitit sig på endel plan som ekonomin, magen och endel andra saker.
TACK! glad jag blir att jag kan förgylla någons dagar=)
Ska kämpa och KLARA det här.
LOVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0