tack till alla fina kommentarer...

.... och ursäkta min dåliga uppdatering..
haft mycket att pyssla me denna vecka + att jag haft en del bad days...=(
nåja.
nu är iaf köket så gott som klart. mattias sover gott.
jag kunde inte sova efter kl. halv 6.
så jag har tagit en promenad, förberett bröd som jäser och strykt toa gardiner och satt upp.
annars denna vecka har jag: tränat, varit på intervju (ska börja arbetspröva på en skola i boden som idrottslärare och rastvakt). hopppas de går bra!
annars har jag väl inte gjort så hemskans mycket.






Kommentarer
Postat av: Maria

Vad mysigt det blev i köket!! :)

Måste komma och hälsa på dig nån dag igen, får inte gå lika lång tid som sist.

Kram på dig, vännen!!

2010-03-27 @ 07:41:26
URL: http://mwik.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj Josefin viket lyft de blev,,,..verkligen SNYGGT!!!...härligt att de e klart nu!!!....hade bäst kära syster!!!...kramar om dig...storasyster Johanna!!

2010-03-27 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0