Torsdag mina vänner*

.. idag var en komplicerad dag på nå sätt..
vaknade trööttt.. sover dåligt. men nu mina vänner har jag sömntabl. till i natt.
de är nog bra. behöver sova.
Skulle ta prover i morse. men hela vc var full av folk,
så bestämde mig för att ta dom efter kl. 1 istället.

Körde spincore på step in kl. 10
och sen ringde älsklingen och bjöd mig på lunch ( salladsbuffe på opalen).
mmm.. skönt att slippa skära sina egna grönsaker idag.
sen träff på ams. (företagare på plats) som jag charmade in mig på=)
hoppas jag!
Hem och baka bullar. med hjärtan på!
Mattias tyckte om dom.. åt visst 4 medans jag var på spinning med Pernilla.
och körde lite AXLAR på styrke efteråt. Nice.
Nu är jag hemma och äter.
så fick skära sallad ändå idag men de skadar inte.

I helgen ska jag nyttja mitt presentkort på amber hotell, så bjuder mattias på en hotellnatt men god frukost..
mm... och sovmorgon hoppas jag på söndag. typiskt mig om jag nu skulle vakna kl. 5, eller nå.. =(




Kommentarer
Postat av: Carolina

De såg mumsigt ut! :P

2010-03-18 @ 21:01:13
Postat av: Maria:)

åh. vad sött med hjärtan. :)

2010-03-20 @ 11:51:25
URL: http://sattamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0