En helg i BYN

.. då har jag fullt upp.. men ÄLSKAR! igår var jag och tränade sen iväg till byn, skråla ikapp med mattias i bilen..=) ett tips om man vill ha en mindre långtråkig bilresa. sen iväg med mamma till sis i korpis. lekte i lekpark, sprang i trappor, backar o.s.v. hoppade studsmatta och gjorde en misslyckad volt! =/ sen hem och hjälpte pappa att bära plank. massor och betydligt längre än mig. tungt.. pust,.. men pass x 2. blev då blå, se armar ovan.. idag på morg. vaknade jag före 7. kl. 7 for jag ut och fortsatte med plankorna till kl. halv 9. åt fil och blåbär med protte. sen ut med vovven och mattias. gick i över 1 timma. gick upp för slalombacke, skolbacke och hängt i lekplatsen. bärt lite stockar (axel press) och gjort armhävningar i skogen.. gjorde frulle. åt gott bröd. me keso, skinka, sallad sen iväg till pajala med mamma och lill sys. köpte torkad annanas, torkad äpple och godis åt syster. iväg på frasse.. åt vegobiff med salladstallrik. körde runt. köpte rökt sik till middag åt mig. de andra ska ha korv.. I not like=( se hem, fortsatte med nästa brädhög. svettig, varm och trött x 3

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 02:48:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0