MorgonLöpning!

.. de blev över 12 km, 1h och 20 svettiga minutrar.. motvind hela vägen.. till boden och tillbaka. först gång och cykelväg till ing3 område sen väg 97 tillbaka.. Stolt över mig! då jag INTE är en sprinter.. långt ifrån. 3 gången i år och kanske 6 gången på hela mitt 22 åriga liv=) mest spinning som sagt för mig... och möjligvis 30 - 40 min på löpband. men de är allt. inte så snygg, men så ser JAG ut på slutspurten.. innan jag spurtade de sista 300 metrarna hem. YES! I DO IT! jag är stolt, får man vara de?

Kommentarer
Postat av: Nina

Längesen jag kikade in här hos dig men jag måste säga att du kämpar på otroligt bra! Det syns på din utstråling, så vacker och så mkt mer liv i dig nu!



Klart man får vara stolt, det är ju en del av träningen :) Fortsätt kämpa, jag vet att det kan vara tufft men jag vet också att det går :D Stora kramar!

2010-05-07 @ 00:33:25
URL: http://nmisaxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0