Vårmässa på arcushallen

Har varit och sett bröllopet, promererat x -antal varv, varit med i tävlingar och kollat på lite inspiration till mitt hus. passade på att fråga luleklättrarna om klättringshallar, och fick veta att de har boulderrum under pontus badet. oj så sug jag fick att klättra.. I LIKE=) sen är de alltid lika kul att vara på bröllop och minnas alla fina ord, löften. de är som att återuppleva 2 juni 2007 igen, den dagen vi gifte oss. man blir glad, och vet varför livet är värt att leva. Mattias har lovat att älska, och ära mig, och vara mig trogen tills döden skiljer oss åt, och jag har lovat de samma. visst är de fina ord? och de känns skönt att vi har varandra <3 vi behöver varandra! Tordes för övrigt inte göra kroppsscanning, var lite orolig vad värdena skulle visa. skulle vara kul att se hur mycket muskler man har nu, hade 33 kg muskler i november. men orolig för underhudsfettet, har haft 3,3 % i somras, 9,1 % i november och nu är de helt säker mycke mer. så inte värt. men som sagt skulle vilja veta lite hur mycket muskler jag byggt sen jag började äta bättre. var på spinpump för övrigt i morse. skönt och fått öka en aning på vikterna. NICE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Josefin, det viktigaste är att du mår bra och är glad. Vad är väl alla kg muskler etc värt om man inte är det? Träna för att du ska må bra och känna dig tillfreds med livet och inte för att nå antal kg muskler. Vi tycker om dig som du är, och det är alltid roligare att se en syster som är glad än en som är utmäglad och ledsen.

2010-05-08 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0